Arska-tuotemerkin logo uudistui

Arskametalli Oy on uudistanut Arska-viljankuivaustuotteidensa liikemerkin eli logon. Alkuperäisen logon suunnitteli 1980-luvun alussa yrityksen perustajan Arvo Käkösen poika Jorma Käkönen. Nykyisen logon uudistuksen toteutti Jorman pojantytär, Arskametallin markkinointivastaava Jenni Käkönen. Uusi logo otetaan käyttöön 1.10.2017 ja sitä päivitetään markkinointimateriaaleihimme ajan myötä.

Arska-kuivurit täyttävät tulevana vuonna 60 vuotta ja koimme, että nyt on oikea hetki päivittää yrityksemme visuaalista ilmettä nykypäivään sopivaksi. Vanha logo on ollut jo lähes 40 vuoden ajan suomalaisille viljelijöille tuttu, joten liian radikaalia muutosta emme päivitykseen halunneet.

Halusimme että logomme on omaleimainen, pelkistetty ja helppolukuinen. Uudistetussa logossa säilytettiin sininen väri, kuivuria kuvaava viljantähkä sekä käsintehty, maskuliininen tekstityyli. Logosta tehtiin myös juhlaversio 60-vuotiaan tuotteen kunniaksi.